Veel gestelde vragen

Kom je ergens niet uit? Lees hier dan de veelgestelde vragen of neem contact op met support@hoodhunt.nl

Jouw account gegegens

Ik ben mijn inloggegevens kwijt, hoe kan ik toch weer inloggen?

Je kunt bij op de inlogpagina laten weten dat je je wachtwoord vergeten bent. We sturen dan een nieuwe inlogcode naar je mailadres.

Ik had een account bij Hoodhunt, kan ik deze weer activeren?

Nee, alle gegevens worden gewist dus het is niet mogelijk om een aacount te her-activeren.

Ik wil mijn account opzeggen, hoe doe ik dat?

Je kunt je account altijd opzeggen door via het dashboard menu te gaan naar "account bewerken"en daar onderaan te kiezen voor "account verwijderen".

Hoe veilig zijn mijn gegevens?

Alle gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers.

Wie kan mijn gegevens zien?

Iedereen kan jouw voornaam en hood(s) zien. Jouw woning is alleen zichtbaar als je daarvoor kiest. Jouw telefoonnummer krijgt niemand te zien.

Hoe verander ik mijn gegevens?

Je kunt je gegevens altijd aanpassen door via het dashboard menu te kiezen voor het bewerken van je account.