Veel gestelde vragen

Kom je ergens niet uit? Lees hier dan de veelgestelde vragen of neem contact op met support@hoodhunt.nl

Kosten Hoodhunt en credits

Is mijn online betaling veilig?

Je online betaling wordt afgehandeld door Payment Service Provider ICEPAY. ICEPAY maakt het online betalen in Hoodhunt mogelijk door online betaalmethodes als iDEAL en PayPal aan te bieden en ICEPAY zorgt voor de afhandeling van jouw transactie.

Ik heb geen credits meer, hoe kan ik meer credits kopen?

Je kunt nieuwe credits aanschaffen via het dashboard menu onder het kopje "Credits".

Geven jullie geld terug op credits als ik ze niet meer nodig heb?

Nee, Hoodhunt geeft geen geld terug op eenmaal aangeschafte credits.

Wat als er geen reactie komt op mijn bericht? Ben ik dan mijn credit kwijt?

Als er na 3 weken nog steeds geen reactie is op jouw bericht krijg je de mogelijkheid aangeboden om het bericht in te trekken. In dat geval wordt je credit gewoon weer bijgeschreven op je account.

Hoe lang blijven credits geldig?

Credits blijven 1 jaar lang geldig.

Wat kost Hoodhunt?

Bij Hoodhunt betaal je alleen voor het initiatief tot het leggen van contact met een andere gebruiker. Je betaalt hiervoor 1 credit. Credits kun je aanschaffen in een minimale oplage van 5 credits. Daarvoor betaal je 25 euro.